V poslední době užíváme s hrdostí slogan „Osvědčená realitní značka“ a máme za to, že jej užíváme právem.

Od roku 1992 za téměř cca 25 let naší činnosti v oboru Obchody s nemovitostmi, máme za sebou cca 5.000 prodaných či pronajatých nemovitostí v celkovém objemu cca 100 mil Kč (Ing. Martin Havránek).
V oboru Oceňování nemovitostí, pak máme za sebou vyhotoveno cca 6.500 znaleckých posudků a cca 1100 ocenění pro banky (Ing. Zdeněk Havránek, odhadce od r. 1985).

Máme za to, že naši osvědčenost, vytrvalost a kvalitu za cca 25 let naší činnosti a již prověřil trh sám.

 

Vývoj samotné RK HEUREKA a jejího loga v čase

vyvoj loga

Doba se mění, i obchody s realitami se dělají jinak než se dělaly v r . 1992, v r. 2000 a dokonce i jinak než se dělaly v r. 2010, máme za sebou úspěšnou historii, ale zároveň jsme prosazovateli moderních trendů a nástrojů efektivního prodeje nemovitostí v našem realitním regionu. Naší nynější hlavní náplní je poskytovat dobré partnerské podmínky pro naše realitní spolupracovníky tj. naše makléře.

 

Úspěchy osobností (tj. makléřů či spolupracovníků) pak vytváří úspěch samotné firmy

Jedním z trendů poslední doby je, že lidé chtějí spolupracovat s lidmi a ne firmami. Ten nejosobnější přístup vedoucí k naplnění potřeby zákazníka dokáže nejlépe zajistit právě jen ten konkrétní člověk - Váš realitní makléř.

Zde bych Vám rád představil a nasměroval Vaši pozornost na osobnosti samotných makléřů - PROFILY MAKLÉŘŮ.

Jsou to profesionální makléři a zajímavé osobnosti, s většinou z nich spolupracuji již dlouhá léta. Naše krédo "Osvědčená realitní značka“ z velké části spoluvytváří právě oni. Věřím tomu, že když udělali dobrou službu již oněm cca 5 tis kupujícím a prodávajícím, že ji udělají stejně tak dobře Vám.

Naši makléři dodržují etický kodex, průběžně se vzdělávají v oblastech: obchodních dovedností, právního přehledu, znalosti trhu, nových trendů marketingu - fotografování, videoprohlídky, facebook, youtube, atd.